26 december 2009

annandagen

.
idag
.


.
vaknar utan klocka
äter långfrukost
åker på REA
fikar
fotar julklappar
äter lunch
tittar på film
ritar
äter middag
ritar
fikar
kollar på tv
slumrar
bloggar
.
Annandag betyder väl att man gör mindre roliga saker en annan dag...??! :)
.
.
Kaffeburken har åkt fram några gånger idag så det passar ju bra att visa denna i repris då Bibbi ! Denna burk är vikarie då den riktiga blev sjuk och man vill ju inte anställa vem som helst till detta viktiga uppdrag.
.


.
.
Mönster ritade idag;
.

.I morgon är en annan dag... :).
.
.

37 kommentarer:

  1. Hej och tack för go kommentar hos mig! Jag njuter sååå av dina vackra bilder i dag! Må så gott! Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Det låter som en perfekt dag, själv har jag sprungit runt i affärer idag och är så nöjd över alla mina köp!

    God fortsättning

    SvaraRadera
  3. Ahh!
    Låter som en underbar dag i mina öron!
    Jag måste ha slagit rekord i slapphet denna jul*skrattar*
    Visst är det skönt att man kan unna sig att slippa alla måsten.

    Hoppas att du får fortsätta att njuta flera dagar.

    Kram Galenpannan Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej där i julfirandet.....låter som en alldeles perfekt annandag jul! Här har vi haft ungefär likadan uppdelning av dagen förutom rean...men den får jag ta en annan dag!

    Ha en fortsatt skön jul!

    kramar/tina =)

    SvaraRadera
  5. Visst ska man ta det lungt en dag som denna. Vi låg i soffan och kollade film mitt på dagen. Läääänge sen sist.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Annandagen känns som en dag då man bara får vara. Utan måsten. Kram!

    SvaraRadera
  7. Hur gör du dessa fina mönster?? Säljer du dom ?? Jätte fina.

    Önskar jag kunde klura ut sånt...hmmm Duktig du är!!

    P&K Anna

    SvaraRadera
  8. Håller helt med dig! Annandagen är fritt fram att göra det man vill! Min dag har väl sett ut i stort sett likadant som din förutom rean då, den får vara! Tre filmer har vi hunnit med och där emellan blev det fika, köpemat, popcorn, godis... nästan som julaftonsätandet. Tur att det bara är jul en gång om året!
    God fortsättning!
    Kram Irene

    SvaraRadera
  9. Låter som en perfekt dag i mina öron!
    Jag fick så fina julklappar att inte ens rea låter lockande : )
    GOD FORTSÄTTNING önskar jag dig och dina nära.
    Kram

    SvaraRadera
  10. God fortsättning!

    Det låter som du och jag gjort ungefär samma saker dessa dagar. Utom då att du skapar underbara mönster, det kan inte jag:) Hoppas du får en fortsatt skön helg!

    Många varma kramar
    Karin

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en härligt god fortsättning!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Hittade precis till din blogg via Anna-Malins blogg Helt enkelt. Vilka härliga inspirerande bilder och fina texter du har i din blogg. Fantastiska mönster!
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  13. God fortsättning...dina fina mönster skulle tryckas på kraftigt vackert inslagspapper, skulle behövas ute i butikerna. Ha en god fortsättning & ett Gott Nytt år! Stora Kramar Milla

    SvaraRadera
  14. Låter som en perfekt dag! :)

    Idag har vi töväder... så nu kanske snön försvinner igen..

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  15. Helt rätt, annandag betyder att man gör mindre roliga saker en annan dag. Den där annan dag kan komma längre fram.

    Hoppas du har fina dagar!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Du, det där lät som mer än en perfekt dag, det är så underbart att bara ta dagen som den kommer! Underbart fina bilder! Ha en fin söndag, kraam Sofia

    SvaraRadera
  17. En sån härlig dag du haft! Och du har så rätt, det är inte alla burkar som klarar av jobbet som kaffeburk. Får ta och visa min nån gång. :-)

    Ha det nu riktigt bra i mellandagarna!

    SvaraRadera
  18. Precis så ska mellandagarna se ut!

    Bara mys och roligheter!

    Fortsätt så!!

    Kram, vännen min!

    SvaraRadera
  19. Låter som en go annandag jul! Verkar som att du oxå haft en skön julhelg! God fortsättning! kram

    SvaraRadera
  20. Visst är det så. Alla måsten kan skjutas upp till en annan dag. Det är så mycket stress innan julen så jag tycker man ska vila under ledigheten med gott samvete!!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  21. Min annandagslista skulle bli än mer sammanfattande - det känns som om jag inte gör något annat än fikar och äter, det är bara sällskapet som skiftar. Men nu har jag slitit till mig lite pysseltid och gett mig in på lite kuddsömnad som var mycket enklare uppe i huvudet än i verkligheten..
    Hoppas du har en lång rad av dagar med saker som du kan skjuta upp till en annan dag... ;-)

    SvaraRadera
  22. Till Maria om du ser detta - Tack för dina fina ord! Kul att du hittade hit:)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  23. Vad fasligt mycket du hinner på en dag ;)

    Superfina bilder...

    Ha det gott/C

    SvaraRadera
  24. Klart att man bara ska mysa och göra det man vill de här dagarna :) Kaffe är ett måste då!

    SvaraRadera
  25. De låter som en riktigt skön dag. Önskar dig/er en riktigt god fortsättning. Kram

    SvaraRadera
  26. Tänk om varje dag vore som en annandag...Du verkar kunna konsten att ta var på nuet och njuta av stunden. Jag övar och tycker mig ha blivit bättre=)Fin,fina bilder en njutning för ögat! God fortsättning/Annica

    SvaraRadera
  27. Verkar definitivt inte ha varit som vilken ANNAN DAG som helst...;-) Låter som en alldeles UNDERBAR dag! =D Och ögongodis o ANNAT godis bjuder du på dessutom! Ha en fortsatt fin pysseltid o fortsätt MYSA! =D

    Trolda - Kramar =D

    SvaraRadera
  28. God fortsättning!

    Som vanligt helt underbara bilder. Mönstren = jättefina.

    LInda

    SvaraRadera
  29. Låter som en perfekt dag! Och underbart fina bilder du visar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  30. Ja, det var verkligen en helt underbar julklapp! :)

    Vilka härliga bilder du tagit, och vilken mysig annandag! Jag håller med. På annandagen ska man bara göra mysiga och roliga saker!
    Vi ses! /Lillsnörpa

    SvaraRadera
  31. Ja tack och lov är man inte ensam :) Lyckas alltid varje år att få vårlängtan precis efter jul :D
    Ska kika in din blogg med lite mer, men det får bli ikväll, nu ska jag snart iväg för jobb.
    Ha en trevlig måndag, kram Annika

    SvaraRadera
  32. Långfrukost
    Pyamas hela dan
    Skumtomtar (fortfarande, ja..)
    Kaffe
    Slipa
    Kaffe
    Måla
    Njuta
    Längta...

    STOR KRAM TILL DIG!!

    SvaraRadera
  33. Härligt, härligt! Håller med dig, tråkigare saker får vänta till andra dagar...

    Ha en skön måndag!

    SvaraRadera
  34. "Kom, så länge hjärtat slår, kom så länge spänningen finns kvar, imorgon är en annan dag." De va min favoritlåt när jag var liten;)
    /Lina

    SvaraRadera
  35. Hej igen själv! =D Nu är det som så här att jag faktiskt inte gjort NÅGONTING för att få allt till vänster...!Det har helt enkelt ALLTID sett ut så! Och fråga mig INTE hur man går till väga heller...(varför tror du sidan sett ut så här all blogg-tid...;-)!?) Det GÅR ju att laborera o ändra men den biten lämnar jag med GLÄDJE åt någon annan...;-)Så tyvärr, ingen hjälp kan jag ge.

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...