03 juni 2013

mellan två koppar kaffe

Mellan två koppar kaffe



Jag inleder maj månad med en fika i Spanien 
och avslutar samma månad med en fika på Café Flora hemma i Ljungskile


Däremellan ett race...


Vår son fyller 20...

Älskade unge!!!
.
HUR fort går tiden för en stolt mor???




Vi partajar på Bryggan...


HUR går man hem i tid en sån natt...???




Jag levererar grafiska prints till 
Sprudla ...



HUR fint Tine K-sällskap får man ha...???




Vår nya familjemedlem flyttar hem till oss...


HUR mjuk och gosig får en kattunge vara...???





Får följa en kär vän i lanseringen av en ny butik




HUR kul får det vara att följa en vän på en sån resa...???

Lycka till Åsa!!


Jag är tacksam att vänner och familj finns där 
och balanserar upp 
när jobb och tankar har en tendens att ta över... 

Nu väntar juni med fler spännande dagar...

men först en kopp kaffe

; )

17 kommentarer:

  1. jag tar en kopp kaffe här hemma med dig och gläds åt hur gott livet är för dig! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt..och vilken söt kattunge ni har fått hem! Jättesnygga prints också!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint och roligt den månaden har bjudit på! Hoppas nästa månad fortsätter på samma sätt:)

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du varit med om mellan två koppar kaffe, det unnar vi dej!

    Fortsätt njut av en härlig junimånad.

    Kramar

    (hoppas kunna komma förbi Sprudla på vår västkustresa i sommar)

    SvaraRadera
  5. Milla, jag är så tacksam för att våra vägar korsats. Fikan på Flora gav mig mycket. Du är en fantastisk kvinna med så mycket härlig energi som du varmt delar med dig av. Sen är jag såklart överlycklig över att få sälja dina urtjusiga print på Sprudla!!! Sist men inte minst är du den finaste av teaterfröknar till min dotter <3Kram, Linda

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig summering av maj månad! Hoppas juni blir lika fin för dig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Verkligen fullt upp mellan två koppar kaffe! ;D Men det är väl så livet är för de flesta, det gäller bara att stanna upp emellanåt och försöka andas...!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  8. Men den där nya familjemedlemmen!
    Jösses, jag blir ju kär!

    Det där med balans är viktigt.
    Jag tryckte på pausknappen mitt i allt det roliga för jag glömde bort att njuta på vägen. Så vill jag inte ha det=))

    Vilken månad!
    Hoppas din juni blir minst lika fin.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Men du, vilken sötis till kattunge!!!

    Ja, det verkar verkligen som att det har varit en händelserik månad. Så kul!
    Blir det någon semester i sommar?


    Vi hörs och ses förhoppningsvis snart!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Vilken månad! Hur fort går det inte när de små växer upp? Min äldsta blir 18 i sommar. Och en sån söt kattunge. Hjärtat svämmar över lite tror jag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Men vad mysigt! Har inte varit på cafe Flora...men när de har Lejonet o Björnen måste man ju dit :)

    Ha det gott i sommarvärmen!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Såg inte fel ut det där!! Jag dricker ju inte kaffe men Spanien lät bra. :)
    Vilken sötnos ni fått hem. vi träffa en liten igår i stallet och A ville genast ha en.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. ÅÅÅhhhhhh, den nya familjemedlemmen är ju bara det mest bedårande!!! Så gooo!

    SvaraRadera
  14. Åh så mycket fint... dina prints, lilla kissemissen och så er son! :) Jag förundras också över att tiden går så fort ibland. Att barnen växer upp och blir stora. Det är underbart och stundom svårt att ta in!

    Jag hoppas att du hade en riktigt sköööön semester!

    Ta hand om dig!
    Kram♥

    SvaraRadera
  15. HUR går det med ditt långsamma tempo!
    Så mycket roligt du har gjort och en sådan söt liten familjemedlem ni fått. Man kan inte fatta att ens barn har blivit så stora. Min yngste blev just 35 år...

    Ha det bra!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Du har hunnit med en del mellan dom där kopparna! Vad roligt att dina prints säljer! Och den nya familjemedlem, så bedårande söt! Vad kul! Atcho prosit, säger jag som är allergisk och får nöja mig med att titta... och jag kan knappt slita ögonen från bilden. Så söt, så söt!!!

    Mjauuu på dig... och trevlig midsommar säger jag redan nu!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Glad midsommar !

    Sportfotograf
    www.sportfoton.se

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...